Followers

Tuesday, June 28, 2011

Malaysia VS Taiwan, 29 Jun 2011, Stadium Nasional Bukit Jalil..

Aku dah xsabar nak tunggu esok..
sebab esok team senior Malaysia yang menang
dengan Myanmar and Suzuki Cup hari tu
akan turun lawan Taiwan untuk
Kelayakan piala Dunia 2014 dekat Brazil..



Aku harap sangat team nie boleh titik Taiwan cukop2,
and boleh bawak bekalan selesa
bile maen timbal balik dekat Taiwan 3 Julai nanty..
aku harap kemenangan team Malaysia junior hari tu
dengan Lubnan boleh jadi pembakar semangat
untuk menang dengan Taiwan esok..
kalau ikot ranking,
Malaysia memang boleh menang dengan Taiwan..
tapi dalam bola sepak,
ape2 pon boleh jadi..
sebagai tanda sokongan kuat aku,
lagi sekali aku akan pakay jersey keramat aku
bile tengok depan tv nanty..hehe..
sebab ape aku pakay jersey Selangor?
sebab jersey Malaysia kecik..xde size..:)
and sebab ramay player Selangor dalam team Malaysia..:)

Ape ape pon,
Good luck to K. Rajagopal and players..



Malaysia boleh!!

Bombay,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...