Followers

Thursday, June 23, 2011

Sape Kate Malaysia Tak Boleh?

Fuuhhhhhh..
selamat..
Malaysia menang lawan Lubnan tadi wey...
aku bangge jadi anak Malaysia walaupon aku xtaw maen bola..



haha..rase macam nak nyanyi lagu
Negaraku sampai pengsan..
haha..

sebelom tu,
keadaan stadium sangat baek hari nie..
xmacam Final FA Cup hari tu..
nampak agak bersih la..
tahniah penyokong semua..:)

aku respect kat sume players Malaysia
yang main bermati matian td..



even xcukop sorang player yang kene kad merah..
aku yang tengok depan mate,
dekat Astro Arena,
xboleh dudok diam wey..
even Astro nak naekkan harge,
aku still tgk gak sebab TV1 xde live..
haha..
Lubnan maen sumpah smart..
but we are smarter..hehe..

so,
kepade pengkritik kat luar sane,
lagi2 pengkritik yang xreti maen bola,
xpayahla nak jatuhkan semangat orang lagi..
cuba sume pengkritik nie buat satu team,
pastu apply masok liga Malaysia,
haaa..
korang maen tengok..
aku nak tengok macam mane semua pengkritik nie maen..
agaknye diorang maen macam nak tangkap ikan puyu..
hahahaha....
korang boleh tutop mulot lepas nie..
kalau nak aku sponsor staple ke,
tape ke,
contact aku..
haha..

aku rase,
sebab paling besar Malaysia menang
adalah sebab aku pakay
jersey keramat
aku..:)

ape2pon, congratz to all the players..Malaysia Boleh!

Bombay,

2 comments:

jacktigermalaya said...

sayang betul la...., x sempat tgk. gua otw balik dari melaka. sampai2 umah... tido macam kena tembak. adoyai ;'(

bombay said...

rugi xtengok wei..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...