Followers

Sunday, August 14, 2011

SEGMEN : GUA KIDAL KE GUA KANAN KE, GUA PUNYER SUKA LAH!



Salam semua..hari nie nk join segmen nie..korang jomla join!meh klik kat [sini]..xpon click header Dan Carter yang tak berapa nak cantik atas nie..tapi Dan Carter tu superb ok..hehe..:)nie header asal aku..header sekarang nie akan kekal sampai 31 Ogos..:)

Aku bukan orang yang tangan kidal..so, aku orang yang selalu guna tangan kanan..:)

Bombay,



6 comments:

Freaky said...

gud luck :D

azeelia azman said...

tengss join :D

azeelia azman said...

senarai segmen gua kidal ke gua kanan ke, gua punyer suka lah dah release..jgn lupa jenguk nanti yepp ^^

TQVM!

Bui Junaidi said...

kita serupa..orang kanan..hehehe

zareliqa afiqa said...

yuhuu..dtg terjah geng kanan.Idup kanan!yeahhh ^^
salam kenal ya! :)

Selamat hari raya!

http://zareliqaafiqa.blogspot.com/2011/08/segmen-gua-kidal-ke-gua-kanan-ke-gua.html

nabila azmi said...

hihi..awk..follow sini..ronda2 segmen ni=)...kite pun xkidal=)kanan the best kan=p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...