Followers

Monday, August 1, 2011

Ben Ashaari : Ramadhan #1 : Sahur Dikala Budak..



Korang nk join x?klik sini or banner..:)

Cerita pasal sahur nie, konfem2 la liat bangun..ngantok kot..yela, aku nie budak lagi..xwajib puasa2 nie..hehehe..time budakla..sekarang dah besar panjang..hehe..time budak2, time sahur la time paling malas kat dunia..haha..memangla senang..suruh makan je..tapi kemengantukan*xboleh bla..haha* tu mengatasi segala galanya..haha..

Apa yang aku suka berbuka time aku kecik2, same je kot dengan sekarang..hehe..aku bukan jenis yang pemilih..ape ade depan mata, aku makan...hehe...lagi2 if tgh lapar..

ye dak???:)

Bombay,

4 comments:

DaYaH JeLitA said...

bagusnya tak cerewet..huhu..saya join gak segmen ni..jom singgah :) : BEN ASHAARI : RAMADHAN #1 : SAHUR DI KALA BUDAK

inspire bunny said...

Promosi Kek Lapis Sarawak utk hari raya kini DIBUKA =) http://asiarosehouse.blogspot.com

Abang Ohsem said...

heheheh dah follo dah kamu kalo de mase follo lah ye...heheheh

Aku DaN SeSuAtU said...

terliur tengok ...selamat berpuasa

http://cheritasesuatu.blogspot.com/2011/08/ramadhan-1-sahur-di-kala-budak.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...