Followers

Monday, July 18, 2011

Seniman Bujang Lapok, 10 Malam Ini, RTM2..



Salam semua..sape penah tengok cerita seniman bujang lapok?sape yang xpenah kan...aku dah xterkira dah wey..beratus kali agaknya..aku rase hampir 90% orang Malaysia penah tengok cerita karya Tan Sri P. Ramlee nie..yeye je aku bagi percentage..haha..



Tapi memang betol, aku dah buat survey, sume orang penah tengok..sape yang xpenh tengok, tanam kepala dalam tanah..haha..ok, cerita nie pasal Ramli, Aziz dan Sudin yang bercita cita nak jadi seniman..Diorang bertiga nie pegy la audition..nak dijadikan cerita, dah naseb agaknya, jadilah seniman ketiga tiga sahabat nie..



Banyak cerita2 kelakar dalam cerita nie..sape2 yang nak tengok, bukan tv2 malam nie..kita tengok same2..selamat menonton..;)

Bombay,

2 comments:

Cahaya Mata @ Nurul Are Inn said...

Hahaha...1000kli ulang pn aq ttp akn ktawa smpai tbahak2 huhuhu..

bombay said...

hehe..taw xpe..xpenah jemu tgk..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...