Followers

Wednesday, June 1, 2011

Terima Kasih P.Ramlee..

Dah 38 tahun Allahyarham Tan Sri P.Ramlee pergi ke rahmatullah..sgt2 lame..aku percaye, xde sape yg dapat jadi mcm dye..dye tersangatlah istimewa..bagi aku, dye adalah antara orang2 yg paling berjaya dalam dunie walaupon dye mengalami kesusahan di penghujung hidupnya..P.Ramlee akan tetap di hati semua orang, tetap hidup dengan segale peninggalannya, iaitu filem2 dan lagu2nya..



aku antara peminat P.Ramlee yg gyle2..hehe..aku ade banyak koleksi cerita dye kt umah..even kt dlm lappy aku pon ade..hehe..kalau aku xde buat pape, cerite P.Ramlee la yg aku bukak..dialog2 sume boleh dikatekan aku hafal..haha..walaupon cerite dye xsecanggih cerite2 zaman sekarang, tp jaoh bernilai and xde tandingan dengan cerite sekarang..:)













Allahyarham pergi pada tanggal 29 Mei 1973..mase tu umor dye 44tahun..semoga roh nya sentiasa dicucuri ramat..



Amin..

Bombay,

4 comments:

NUR HAMIZAH BINTI ABDUL RAHMAN said...

nice entry bro. terbang sini dan follow u. salam ukhuwah :)

bombay said...

thankz a lot..biase jela..;)

ezza? said...

rajin kau google poster lama tu.
aku pun minta p. ramlee.
forever :)

bombay said...

aku memang rajen kan ezza?haha..aku dr dulu rajen la..tula ko, xnampak kerajenan aku...hehe

aku minat gyle2 cerite dye wey..aku lgsg xjemu tgk..kalau aku makan, mesty bukak cerite dye..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...