Followers

Monday, July 18, 2011

Ketagih Teh Hijau..



Salam semua..haaaaa...niela minuman kegemaran aku sekarang..Teh Hijau Yeos..hehe...aku xtaw kenape..lepas je aku minum air yang Jack TigerMalaya beli time dekat Melaka, aku terus jatuh cinta..haha..aku rase punyela sedap air nie..sampai kalah penangan KFC dengan McD..haha..beli aku pegy Tesco je, aku tibaila air teh hijau nie..sedap wey..bg sape yang x minum air yang wangi, xpayah la minum air nie..air nie agak wngi bau dye and sesetengah orang memang xsuke..tp xkenal maka xcinta kate orang..haha..korang kalau nak beli, jangan maen beli je..jumpe je air kotak kaler hijau, teros amek..kang jadi macam aku, nak amek teh hijau, ter amek teh kundur..haha..




*tengok betol2, ade beza ye*

kundur mundur nie memang aku xsuka..haha..if ade teh hijau ni, aku boleh habiskan satu hari dalam 5-6 kotak or lebih..bukan kotak yang besar tu ye, nie kotak yg air kotak tu..haha..bila minum 1, lagi 1 kotak dah standby nak dimasukkan ke dalam mulot..haha..tapi aku rase terkejut jugakla bila sedare aku ade tegur aku..dye cakap jangan minum air kotak selalu..aku pon xtaw betol ke tak..meby ade bahan awet kot..entah..

tapi ape ape pon air teh hijau nie memang sedap!

Bombay,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...