Followers

Saturday, July 30, 2011

Ben Ashaari Nak Tahu Cerita Di Sebalik Gambar..



Salam semua..sebelum aku pergu lebih lanjut, sesiape yang nk join, meh klik kat sini or banner kat atas..:)

Aku xde la collection gambar terbaik..tapi gambar nie adalah antara kenangan paling manis aku dan teman sepasukan dalam pertandingan ragbi..kira terbaikla bagi aku..

Ada beberapa gambar yang aku rase terbaik dalam hidup aku, membawa kenangan yang paling bermakna..hehe..jangan marah aku letak lebih gambar ye..saje nk mengimbau kenangan lampau..:)



Gambar2 nie diambil pada tournament ragbi 2007, time aku form 4..Selepas kitorg menang peringkat negeri pada 2006 ragbi (10 sebelah), secara automatik kami sepasukan akan mewakili Perak untuk HSBC COBRA Rugby 10's 2007 bagi peringkat sekolah..kalau korang perasan, tournament nie diadakan di Malaysia setipa tahun yang disertai oleh banyak kelab2 negara luar..tula tahun terakhir tournament peringkat sekolah dan kelab2 antarabangsa dijalankan serentak..selepas tahun 2007, yang peringkat sekolah punye dijalankan berasingan..so, melepaslah diorang nak main kat Stadium Petaling Jaya..:)hehe..

Ok, tournament nie memang sangat sengit..semula champion school setiap negeri bersaing sesama sendiri dekat Padang Utara, Petaling Jaya..memang sengitla..mase kitorg main, kitorg menang dengan sume team dalam group termasuk team jemputan dari Taiwan..terus layak ke suku akhir, lawan Sekolah Alam Shah(SAS)..alhamdulillah, kitorg menang and pegy semi final..start semi final, semua match akan dijalankan dekat Stadium Petaling Jaya, sekali dengan kelab2 antarabangsa..merasa la jugak main dekat Stadium..memang sangat best..xpernah rase macam tu..bayangkanla, main dekat tgh2 stadium, dikelilingi orang ramai dengan jeritan sokongan..memang rase lain dan bersemangat.;)


*Masa lawan SAS*


*Lepas lawan SAS*

Semi final lawan Sekolah Sukan Bandar Penawar(SSBP)..memang susahla nk menang dengan sekolah sukan kan..tapi kitorg dapat gak curik satu try..kitorg kalah 12-5..even kalah, kitorg memang sangat happy and bangga bawak nama perak, sekali dengan nama sekolah sampai ke peringkat tu..:)


*Time lawan SSBP*


*final score semi final*

Sorry ye semua..bnyk sangat gambar..entah, sampai sekarang aku xdapat nak terima kenyataan yang aku dah memang xmaen ragbi and xboleh main lagi..memang jeles tgk orang lain still boleh maen lagi..tapi nak buat macam mane, biarlah aku dudok dekat tepi padang je, sambil tengok orang lain main sukan yang terbaik dalam diri aku..:)



Bombay,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...