Followers

Tuesday, May 31, 2011

I love Snakes..:)

Sebenarnye xdela aku suke dengan ular, buaya dengan reptilia laen sampai sanggop pegang or tido dengan mereka2 sekalian..aku just suke sangat tengok cerite2 or dokumentari pasal reptilia, especially ular..aku xdela sampai berani pegang ular tu, tp entah..aku memang minat dari kecik tengok bende2 tu..if ade kt tv, memang xla sume orang kt dalam umah aku nk tengok cerite laen..haha..

aku find ular nie makhluk yg sgt istimewa, haha..walaupon xde kaki, dye gerak fully gune mucsle dye..laju plak tu..and sesetengah ular ade bisa yg sgt bahaye if kene..ular memang sgt special..hehe..:)



nie Black Mamba..aku rase xde kt Malaysia..ular nie sgt la berbisa..salah satu ular paling berbisa kt dunia..tp inilah makanan kegemaran honey badger..





haiwan paling berani dalam dunie..hehe..



nie ular fer-de-lance..satu keluarga dengan ular kapak..nie pon extreme bahaye dye..sekali kene bisa dye, xsilap aku ade beratus ke beribu bakteria masok dalam badan..salur darah teros pecah bila kene patuk..



sape yg xtaw anaconda kan?bnyk movie pasal ular nie..xde bisa tp if kene belit, memang xdapat buat papela..lebih kurang macam ular sawa..





nie pon favorite gak..hehe..King Cobra..berbisa jugak..ular nie sgt la besar, tp xdela besar mcm anaconda tu..selau orang buat show gune ular niela..orang india yg selalu tiup2 maen ular tu selalunye gune ular niela..hehe..

banyak lg ular2 yg aku minat and nk cerite..tp lupela..hehe..xpe2, if aku jumpe yg laen and menarik, aku masokkan..hehe..

Bombay,

1 comment:

Apel D. Doragon said...

minat yg cool.. haha black mamba tu byk bunuh org kat afrika kan.. mulut pun itam legam mcm byk racun..

.. honey badger lak bad ass gile.. sume bende dia tibai.. kalau kene patuk pengsan kejap je.. pastu ok balik...
sampai amerika pun ade kereta perisai nama honey badger

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...