Followers

Thursday, June 2, 2011

Ko Ingat Tu Sampah Ke Buang Dari Tingkat 5?..

aku rase korang sume taw pasal kes buang bayi nie..



dahla buang bayi tu satu..
dicampak pulak dari tingkat 5..
weyy,
ko igt tu sampah ke haaa???



suke2 hati buang sampah dari atas..
kalau setakat makan kacang,



pastu buang kulit dye dari atas aku boleh terima lg..
sebab aku selalu buat..
and alu konfiden ramay yg buat..
tp ini bayi kot..
budak kecik..
bende hidup..
makhluk tuhan..
suke2 hati je..
kalau orang yg dah besar ko nak campak dari tingkat 10 pon aku xkesah la..
nie bayi la...
subhanallah..
ko jawaplah kt akhirat pembunuh..!

kalau lah bayi tu boleh bercakap,
mesty dye merayu jangan buat dye mcm tu..

"mak@mama@mami@ibu@umi, janganla buat saya mcm nie..apela dosa saya.."..

Bombay,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...