Followers

Sunday, August 28, 2011

Ucapan Rasmi Bombay Sempena Hari Raya Aidil Fitri..



Salam semua..lagi berapa hari je nak raya..sekejap je kan..xsangka betul..rase macam baru je berpuasa..dah nak raya..oleh itu, aku nak ambil kesempatan nie untuk mengucapkan selamat hari raya kepada beberapa kelompok manusia dalam hidup aku..;)

Sekolah Kebangsaan/Sekolah Rendah Agama Pasangan Tahun 1998-2003

Selamat hari raya aku ucapkan dekat korang semua..kawan sekolah rendah..hehe..bila cerita balik pasal sekolah rendah, konfem korang semua asek gelak je..bila aku jumpe Amat (Padil), Icam, Aidil, Seni, konfem ade bukak cerita time sekolah dulu..haha..tahun nie jom buat konvoi macam tahun lepas..dari pagi sampai tengah malam..haha..kali nie aku rase konfem ramai since kita dah gatherkan budak2 lain dalam group..:)

Malay College Kuala Kangsar Class of 2008

Selamat hari raya aku ucapkan kepada semua budak batch 0408..pejam celik, pejam celik, dah agak lama kita tinggalkan koleq..dah 3 tahun kita berpisah..sampai sekarang, aku macam tak percaya je yang aku dah tak duduk dengan korang semua..semua moments kita kat sana memang takkan aku lupa..bila nak tido, teringat korang..semua benda yang kita buat sama2 dulu..kalau boleh, nak sangat balik ke zaman tu..haha..dah lama jugak xjumpa korang..last time aku jumpa korang ramai-ramai time bukak puasa 2009..lama kot..xpe2..ade rezeki nanty boleh lepak sama2..yang balik kampung tu, drive elok2..yang beraya kat oversea, jage diri elok2..semoga bahagia korang kat sana, beraya dengan suasana yang baru..take care guys..maaf, zahir & batin..:)

Foundation 0f Tesl 2009/2010

Selamat hari raya aku ucapkan kat korang semua..life as teslian memang banyak ajar aku..bukan saje belajar BI, tapi banyak lagi yang aku belajar..belajar nak bangun dari jatuh..belajar nak jadi berani..belajar nak jadi yang terbaik..semua kenangan selama setahun memang xlupe..haha..lagi2 time drama..haha..even DVD drama sampai sekarang xdapat lagi..first time aku berlakon secara serius..haha..sumpah best..:)semoga raya kali nie dapat bagi manfaat kat kita semua..maaf, zahir & batin..;)

BM 223 Part 2 (soon to be)

Selamat hari raya aku ucapkan kepada semua..especially budak kelas..budak bilik..xsabar nak masuk 2 minggu lagi..haha..boleh lepas malam2 time makan..main PES dalam bilik..haha..sumpah best..hilang semua tension..haha..

Bloggers

Selamat hari raya untuk semua bloggers..memang best dapat kawan blogger macam korang..selalu support each other..bagi hadiah, buat segmen...korang memang terbaik..insyaallah, nanty sampai masa, aku pulak nak bagi hadiah kat korang..tunggu..:)

Last sekali, selamat hari raya aku ucapkan kepada si dia..mintak maaf if ade salah silap..sory sangat2 tahun nie xdapat bebuka sama2, macam tahun yang lepas2..:)

"MAAF, ZAHIR & BATIN"

Bombay,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...