Followers

Thursday, August 18, 2011

PERHATIANNN!!!!SEBARKAN!!!!



MAKLUMAT DARI POLIS:

Mesej penting untuk semua golongan wanita yang ingin pergi ke tempat kerja, ke skolah, kolej sorg diri..

Jika terjumpa sorg kanak2 menangis di jalanan dan mnunjukkan anda alamat tmpt tinggalnya dan meminta anda membawanya ke alamat tersebut, TOLONG BAWA DIA KE BALAI POLIS YANG BERHAMPIRAN..Tidak kira apa pun yangg terjadi, jgn sesekali pergi ke alamat tersebut..Ini adalah taktik terbaru satu kumpulan yang ingin merompak, menculik dan merogol..

Bombay,

6 comments:

AnaAnis.MUsliMah said...

Astarfirullah'azim..ada juga mcm nie..

A y e s h a Ramlee said...

mana dapat info mcm nie.. mcm2

mary ann ;) said...

betul ke nie?

tp betul jugak kan, takkan lah budak2 kecik ada alamat umah kat tangan dia..

musykil jugak kan..

bombay said...

penyamun nie mmg panday sebenarnye..akal mmg tinggi..tp tula, guna kat tempat yang salah..org ramai post kat fb semalam..xtawla betol ke x..tapi, kalau xbetol xpela..kalau betol, semua kene jagela2..sediakan payun sebelum hujan..lgipon taktik nie memang logik diguna pakai oleh sang penyamun..semua kene hati2..

cx's said...

kes ni da lame kan. sejak cx zmn skola lg. depa makin licik. guna bdk2. jht sungguh. nty bile girl tu da smpai ke uma yg dituju, tekan loceng n time tu depa pengsan cuz kat loceng tu ade renjatan elektrik.

bombay said...

yeke?lgi dasat..bahaye nie..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...