Followers

Tuesday, August 2, 2011

Menu Hari Ini ; Ayam Masak Asam Pedas..



Salam semua..Ok, mari kita bercerita pasal menu berbuka hari nie..hehe..aku pon tgh xtahan sebab mak aku dok masak kat belakang..so, aku melepaskan geram menerusi post ini..geram je tgk ayam tu..hehe..hari nie mak aku masak ayam masak asam pedas..selalu ikan kan, kali nie ayam...hehe..memang menu yang selalu la disajikan..bukan waktu puasa je, tapi bila2 la..menu nie aku yang request kat mak aku semalam..yela, aku kan penentu menu kat umah nie..hehe...ayam yang dah siap masak tu lebih kurang macam dalam gambar nie la ye..google bagi...hehe..nk amek gambar betol2, belom siap masak lagi..dalam proses..hehe..tapi xguna daun limau purut macam gambar kat atas sekali tu..lebih macam gambar yang bawah nie..lebih kurang macam niela..:)





Sedap x kawan2...?mestilah sedaaaaaaaaaappppppppppppppppppppppp....:)

Bombay,

2 comments:

Izzati Liyana Sabri said...

masam asam pedas? tak pernah seh makan. masak merah tahu lah.

bombay said...

haaa....itu wajib makan tu..hehe..macam asam pedas ikan jugak..just replace ikan tu jadi ayam..boleh bygkan x?hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...