Followers

Tuesday, August 9, 2011

[ Contest # 2 ] Anda Bagi Gambar , Prince Bagi RM50 !!!



Salam semua..sebelum aku memulakan segala galanya, sape2 yang nk join, meh klik kat sini or kat banner atas nie..:)

Ada beberapa kategori..korang suma boleh pilih..aku pilih yang nombor dua..:)

Gambar Sewaktu Zaman Persekolahan

Ok, biala aku mulakan dengan gambar yang first nie..bagi aku, nie gambar terbaik dalam hidup aku..gambar nie diambil mase aku form 4 dalam satu match ragbi kat sekolah..sebelum mula match, memang dah jadi tradisi, kitorg akan pergi ke Cheering Squad kitorang, and nyanyi lagu sekolah depan diorang..kitorang akan nyanyi lagu sekolah sama2 dengan cheering squad kitorg dengan penuh semangat..hehe..mase nie, kitorg lawan satu sekolah dari Thailand, Vajiravudh College..every year, memang sekolah kitorg ade match rugby dengan sekolah nie..since dulu lagi..mase aku form 4 nie, kitorg maen dekat homegroundla kirenye..mase aku form 5 plak, kitorg akan terbang ke Thailand, maen kat sane..so, ini gambar mase lawan kat sekolah aku, time form 4 (2007)..



Gambar kat bawah nie plak gambar team aku..nie before match lawan Vajiravudh College niela..



Haa..nie gambar dah abes match..tengokla dah basah kuyop badan..haha..bersalam salaman la kitorg dengan mamat-mamat siam nie..walaupon kalah, kitorg rase memang bestla maen dengan diorang..kitorg kalah 29-10..xde rezeki..diorang memang kuat der..xboleh nak gasak diorang nie..hehe..;)



Bombay,
Align Center

1 comment:

Shira Mary Jenn said...

wuuuuu ~~~~

bestnya! ;) gud luck tau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...