Followers

Sunday, July 24, 2011

You are My Competitor,,



Join satu lagi segmen nk join?klik sini or banner..segmen nie nak kita pilih competitor..:)

So, aku nak/mahu bersaing secara sihat dengan blog Ben Ashaari sekali dengan anak2 murid dye terutama sekali Yuyu Zulaikha..:)

Tingginya cita2 ko bombay..haha..ntah bape puluh tahun ntah lagi baru boleh tercapai..itupon kalau tercapai la..haha..tp betul, aku nak jadi blogger hebat macam diorang..dye orang memang hebat..aku xboleh nak nafikan..sebab tu aku bercita cita nak bersaing dengn diorang..:)

P/S: Saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan..:)

Bombay,

9 comments:

petuapakar said...

Oh cik bombay....sampai hati tk follow sy balik! I dah lama follow u and massaged to follow me back tau...kebetulan bw ur site and realized i'm not on ur blog list...kecewa. next time tk nak follow u balik laaa.....kecewa lagi...fufu

petuapakar said...

Silap ingat blog awek tadi...hehe

bombay said...

haaaa...

Freaky said...

thanx join :D

SuzaDin said...

jln2 sini hehehe ...

bombay said...

@Freaky: no hal bro..;)

@SuzaDin: tq..:)

Ini Kisah Tia said...

huiyooo . kemain cita2 .. hehee .. singgah dari blog freaky yaw !

GaRy™ said...

huish.. ben+yuyu=mantap!!! memang sangat2 sehat la ni.. hehe~..
btw, follow cne yer~...

bombay said...

@Ini Kisah Tia: hehe..tq..:)

@GaRy™: hehe..tq follow..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...