Followers

Saturday, July 16, 2011

[Video] - Pool or Fool?



okay..slam semua..first of all..video nie mmg sgt memalukan ramai orang..and video nie jugak menunjukkan sikap fan2 bola dalam Malaysia..xsemua..segelintir..ok..budak yang kene bukak baju nie pakay baju MU..memang budak nie silap sebab pakay baju MU dekat tempat yg salah..memang la agak pelik bile ade orang pakay baju MU kat tempat Liverpool punye fans..memang macam mencabar je rupenye..tapi kita nie manusia yang dilahirkan dengan akal fikiran..xpayahla nak buat bende2 memalukan macam nie..aku taw la korang fanatik gyle dgn Liverpool tapi biala mamat nie nak pakai baju apepon..pelik aku..ntah ape2 perangai..macam korang plak yang bagi duet beli baju tu..lantak dyela..ape2 pon bende nie sgt memalukan sebab ramai org luar tengok..

aku taw mesty ade fan Liverpool xpuas hati if aku cakap macam nie..sebab memang salah dye..itu korang la cakap..bagi aku x..aku cakap nie bukanla sebab aku fan MU, x..aku cakap nie sebab aku pelik dengan sikap segelintir orang yg xberfikir..

Bombay,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...