Followers

Saturday, July 16, 2011

[Video] - Malaysia VS Liverpool Highlights..



Salam semua..aku rase ini adalah petanda baek untuk Malaysia yang akan lawan Singapura minggu depan dalam perlawanan kedua untuk Kelayakan Piala Dunia..Tadi baru je habis game Malaysia lawan Liverpool..Malaysia 3, Liverpool 6..result nie memang sgt ok sebab team Malaysia dapat bagi tentangan yang sengit kat Liverpool..aku paling suka first gol Malaysia..Safiq Rahim yang golkan..aku rase gol nie memang sangat cantik..xtercapai tangan keeper Liverpool..sape tah name dye..mane la aku taw..aku fan Man U..haha..

ape ape pon, congratz kat Malaysia yang maen bersungguh sungguh sampai dapat bagi fight dekat Liverpool..Good Luck lawan Singapura nanty..:)

Bombay,

2 comments:

izzwan said...

aku igt yg sepak free kick td suarez..ruphenye syafiq..bahhaha!!power dow ko syafiq!!!!

bombay said...

aku rase suarez pon salute..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...