Followers

Wednesday, July 6, 2011

Selangor VS Perak, Stadium Ipoh, Perak

Lagi berape minit je lagi, lebih kurang 20 minit dari sekarang, Selangor akan akan turun lawan Perak..live dekat TV1..bukan pemain je yang rase bahang, aku sebagai penyokong setia Selangor pon dah ready..ready nak tengok, bukan nak maein..haha..jersey keramat aku pon dah ready nie..dye tgh buat persiapan terakhir sebelom melekat kat badan aku..hehe..sekarang dye tgh beristirehat..xcaye?tengok nie..:)





Jap lagi dye dengan aku nak berjuang..hehe..tengok bola dekat tv..sokong Selangor..sebagai penyokong Selangor, aku dan jersey keramat aku nie nak mengucapkan selamat berjuang kpd semua player Selangor..semoga kita menang lagi sekali Liga Super kali nie..yeah!

Bombay,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...