Followers

Monday, July 11, 2011

Selamat Pengantin Baru 'Ainin Sofia & Farule Jaafar..:)

Salam semua..semalam, seharian xupdate blog..rase semacam je..hehe..blogger la katekan..eceh..baru setahon jagong bombay oiii..hehe..ok2, straight to the point..semalam hari yang sgt hectic untuk aku, seharian travel..hehe..pergy mana??????soalan yang sgt bagos..tadaaaaaaaaaa......



haaaaaaa..semalam pergy wedding member TESL dulu, 'Ainin..dekat Sepang...aku gerak bersama Alyaa Jamaludin dari Klang ke Shah Alam, sebab nak gerak sekali dengan Iz, Anas and Idzni..





Dengan bantuan GPS sekali dengan pemanduan Alyaa yang gempaq ala Fernando Alonso yang menang F1 British GP semalam, alhamdulillah, selamat sampai kat Sepang..hehe..awal plak tu..belom kul 12 lagi dah sampai...sampai2 teros makan..borak2..memang best la semalam..meriah..hehe..

Ok, berbalik kpd cerita 'Ainin..dye sebaye dengan aku..20 tahun..alhamdulillah..dah jodoh dye..diorang 2 orang pon sgt padan..bagai pinang dibelah dua..xcaye, tengok sendiri..;)gambar2 nie aku amek dari account Alyaa dengan Iz..









haaaa...sepadan kan..hehe...aku amek kesempatan ni nak mengucapkan selamat pengantin baru dekat 'Ainin and Farule..semoga sentiase bahagia and kekal ke anak cucu..Amin..:)



Bombay,


5 comments:

Unknown said...

AININ!!!!!!

LuN@_aiDi said...

cumeiiinyer bride die!^^ soo kiut^____^

bombay said...

@EmmaSafa: hehe..:)

@LuN@_aiDi: kan?hehe..comel..:)

CXopportunities said...

wah.. comellah pengantin .. bile nak kahwin ni. huhuhu..

bombay said...

ade rezeki tu nnty..tunggu jela..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...