Followers

Monday, July 25, 2011

MPH Anniversary Sale (28-31 July 2011)



Salam semua..ok hari nie aku dapat surat from MPH mengatakan yang hujung bulan nie ada sale..sumpah best..tapi yang xbestnye kat MPH mane la plak aku nak pegy..mane ade MPH dekat Kuala Selangor nie..paling dekat pon Klang..itupon payah nak pegy situ..

Sale ni start dari 28 sampai 31 July nie..kalau ikotkan, memang byk buku aku nak beli..hehe..nak tambah collection*bombay, ko ade 2 lagi buku tebal xhabis bace:)*hehe..mintak2la aku boleh pegy nearest MPH and borong segale buku yang aku nak..:)







Korang yang minat buku pon pegyla MPH..boleh dapat less..xla banyak less nye, tapi kurangla cket dari harga asal..mane yang ade kad MPH tu dapat la lebih cket less nye..hehe..:)

Jom kita borong buku ramai-ramai!

Bombay,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...