Followers

Thursday, July 7, 2011

Menu Hari Ini ; Nasi Goreng Huru Hara..:)

Salam semua..aku lunch agak lambat hari nie..sebab berperang kat dapur..mak aku banyak masak berasaskan sayur sayuran hari nie..so, xde tekak nak makan..hehe..aku decide untuk masak nasi goreng bombay style..haha..aku pon xtaw resepi mane aku tembak..aku maen campak je dalam kuali..haha..tp still not bad rasenye..kenape nasi goreng huru hara name dye?sebab agak huru hara aku kat dapur tadi..rupe tongkang pecah dah aku kejekan..haha..tp xpe..aku dah kemas dah tadi..dah setel dah..hehe..



Walaupon xmacam nasi goreng fido*member aku yang panday masak*, tp dah lapa kan..nak buat macam mane..Aziz Satar pon kalau lapa dengan batu2 sekali dye makan*Bujang Lapok*..hehe..;)

Bombay,

3 comments:

cx's said...

nasi goreng huru hara? huhu.. comel la nama. heheh

bombay said...

haha...nak buat mcm mane..mmg huru hara..hehe

hira said...

memang huru-hara jadinya. haha :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...