Followers

Friday, July 1, 2011

Kalau Tak Buat, Tak Boleh Ke?

Aku pon xtaw kenape sampai jadi macam nie..sampai nak buat perhimpunan bagai..xde care lain lagi ke..bagi aku, memang ada relevan dengan tuntutan yang pihak ni buat kepada pihak yang satu lagi..bukannya xde relevan langsung..relevan..tapi care tu macam xkenela..sampai nak berkumpol bagai..pakai baju satu kaler..berarak ramay2..kalau tak menyusahkan orang, xpe..ini sampai boleh buat sesak jalan, ganggu perniagaan..kan xelok rupenye tu..kalau buat secare aman, dengan care yang elok, kan molek..xdela nak libatkan orang awam..xdela boleh mengganggu kehidupan seharian orang awam..bawak berbincang elok2..



yang xsedap tu, bila satu nak buat perhimpunan, ade pulak geng laen nak buat jugak.."eh, kalau diorg boleh buat, kitorg pon boleh buat la kan"..aku taw niat satu lagi geng ni baik, tp bagi aku macam lagi burok je jadinya..ibarat macam ade rumah terbakar, korang simbah dengan minyak petrol or minyak tanah..maken merebak la api tu..dua2 geng memang aku rase betol, tpi care je yang salah..



aku sangat2 berharap yang bende nie xkan jadi..sebab akan menyusahkan semua orang..polis pon dah start buat kerje sekarang..xnak bagi bende perhimpunan nie ade..semoga smuanye berjalan lancar..

and kepada suma student tu, xpayahla dok sebok2 join..buat susah je nanty..kang xpasal pasal menyesal seumor hidop..

ni ape yang aku rase and pendapat aku..xde kene mngene dgn sesiape pon..

Bombay,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...