Followers

Saturday, June 4, 2011

Senang Rupanya Nak Dapat ipad2 Dengan iPhone..:)

haha..
senang rupenye nk dapat ipad2 dengan iphone..





sapela yg xnk ipad2 dengan iphone kan?
haha..
korang sume nk x?
senang je..
jual je sebelah buah pinggang korang..



dapat duet,
belilah..
senang kan?

itula yg jadi kt China..
ade budak sanggop jual buah pinggang sendiri,
semate mate nk kan gadget baru from apple nie..
haha..
kalau aku xsanggop wey..
biala orang kate ko kuno xde ipad dgn iphone..
haha..
aku pon xtaw la nape la budak tu singkat btol pemikiran nye..
memang la still boleh hidop dengan satu buah pinggang..
Jonah Lomu tu ha..



satu buah pinggang je..
gempaq gyle maen ragbi..
tp tula..
if yg satu2nya tu rosak,
abesla..

aku tawla memang ramay gyle nk bende2 tu..
tp xkanla sampai sanggop buat mcm tu..
pelik kan..?

Bombay,

3 comments:

Muhammad Izzwan said...

sekurang-kurang nye dia berusaha..
hahaha!!!
manusia skrg nih mcm2..
haih..

ezza? said...

uishh, gila lah.
aku pun mmg nk ipad tu sangat sangat
tp xdelah sanggup sampai nak jual organ sendiri.
ahaha

bombay said...

bedmate: banyakla ko nye usahe..usahe nk dapat A law xpela jugak..haha

ezza: kan ezza?gyle dah diorg nie..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...