Followers

Tuesday, June 14, 2011

Segmen | Tabiat Saya Yang Paling Pelik..



Lulu Caldina buat segmen lagi..
join la gamaknye..
hehe..
sebelom tu,
sape yg nak join,
boleh klik kt sini or klik banner.;)

ok,
segmen kali nie kene buat pasal
tabiat paling pelik yang aku buat..
ade la beberape kot tabiat pelik..
bagi aku pelik la..
xtaw plak korang bende nie bende biase..
hehe..

aku tersangatla suke minom milo,



xkesah sejuk ke panas..
kalau kt umah nie,
malam2 mesty aku buat air milo..
selalunya air panasla sebab dah malam kan..
ape g peliknya??
haaa..
yg peliknya,
bile aku nak amek milo masokkan dalam cawan,
first sudu yg amek milo tu,
mesty masok mulot aku dulu..
aku xtaw,
kadang2 automatik masok dalam mulot aku tanpa niat..
hehe..
dari aku start buat air milo sendiri,
memang first sekali akan masok dalam mulot aku..
aku xtaw la pelik ke x bende nie,
tp aku rase mmg pelik..:)

aku rase ade lg bende pelik yang aku buat..
tp aku rase tula yg besar kot..
hehe..:)

Bombay,

14 comments:

Lulu Caldina said...

milo 1..ekeke

bombay said...

hehe...siap!!!

Mrs. Farhan said...

hahahha.kelakar pulak. x nak la bagi bombay buatkan milo. =P

cikbintang said...

xoley koje restoren ni ehhehee...erm cikbintang xsuka mnum milo..

bombay said...

@mrs. farhan: hehe..kopi nak tak?:)

bombay said...

@cik bintang: sedap la milo cikbintang..hehe..xboleh lawan dgn laen..:)

♥ Jieha lu'lu ♥ said...

tapi saya xleh minum milo..::(..anti milo..heheheeh

jom komen n follow sy .
http://lovediarynur.blogspot.com/2011/06/segmen-tabiat-saya-yang-paling-pelik.html

EiZaRaZiErYa said...

jln2 dari lulupages~ wink3 >_<

bombay said...

@jieha: hehe..xminom milo, abes minom ape je?hehe

bombay said...

@EiZaRaZiErYa: tq..:)

shedameor said...

milo ? eee, boleh sembelit tau. hehe


ehh, btw sheda pon join segmen ni.jom kongsi cerita :)

http://shedameor.blogspot.com/2011/06/segmen-tabiat-saya-yang-paling-pelik.html

bombay said...

hehehe..sedapla..hehe..tq..:)

shedameor said...

:)

sarahomei said...

jom kongsi...
komen n follow sekali taw

http://sarahomei.blogspot.com/2011/06/segmen-tabiat-saya-yang-paling-pelik.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...