Followers

Tuesday, June 28, 2011

Astro Oh Astro..



Aku baru jer nak sign up astro..
dah dye naekkan harge..haha..
yela..ntv7 dah konfem xde rugby world cup this time..
so, pilihan yang ade, syarikat MONOPOLI terkenallah, ASTRO..
so, aku pon dah xtaw skrg macam mane..
beberape hari nie ramay dok pakat untuk sape yang langgan astro,
jangan bayar selame 3 bulan..
sampai ade yang cakap kalau xde astro pon xpe..
kitorang boleh dapat channel negare jiran..
haaaa..sampai macam tu sekali naaa..
ntah apela yang jadi nanty..haha..
aku rase decision diorang yang dok pakat nie memang bagus..
yela..astro tu syarikat monopoli..
so xde pesaing..
harge sume memang konfemla dye la yg pegang..
bile dah ade yang nak boikot, barula dye bukak mate cket..hehe..

tapi, aku rase kalau ade satu lagi syarikat
yang nak bersaing dengan astro, konfem best..
bile syarikat tu letak harge murah cket dari astro,
konfem2lah ramay yang sign up..
bile astro rase pelanggan dye dah kurang sebab
ramay lari ke tempat yang lagi murah,
secare xlangsung astro akan turunkan harge jugak..
yela..xkan nak biakan harge tu kat situ je..
abes nanty..

ape2 pon, aku rase ramay lagi yang menyokong astro sebenarnye..
tapi pihak astro kene la paham jugak pelanggan-pelanggan
yang senantiase menyokong astro dari dulu lagi..

xsemua orang boleh terima..ye tak?

Bombay,


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...