Followers

Saturday, May 7, 2011

Ko Tunggula Esok..

Aku baru je lepas balik
dari beli nasik kt kedai mamak
*dah lame xmakan mamak*
dah abes pon nasik nye..
hahahaha..
on the way nak balik,
aku berselisih dengan sorang mamat
yg selalu tgk bola dengan
kitorg kt tivi bawah..
nk dijadikan cerite,
berlakulah sesi dialog antara kami..
lebey kurang macam nie la dialog nye.......

Nazreen:
"wey, nk gy mane"*dialog wajib*

Mr. X:
"ade meeting la.."

Nazreen:
"dah abes exam ke?"
*aku bertanye dengan penoh mesra*

Mr. X:
"dah abes dah..baru jap td.."

Nazreen:
"perghhhh...gylela..
*jawab dengan muka tension sebab esok baru abes exam*..
"kire dah settle la sume nie?

Mr. X:
"eh!belom settle lg...MU dengan Chelsea belom lawan lg..."

Nazreen:
"memangla..nanty kite tengok same-same ekh.."

kite tgk nanty sape yg menang nanty..
hehe..
kalau MU kalah..
aku diam..
kalau Chelsea yg kalah,
aku diam gak..
buat ape nk belagak kalau kite menang..
ye dak?




hehe..:)

Bombay,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...