Followers

Thursday, May 26, 2011

Teringat Dolu Dolu..


haha..
mesty korang muak bace pasal bombay nye cerite dulu2..
time kt sekolah..



haha..
biala..
sebab aku rindu sgt mase tu..
sebab tu aku tules..
aku nk sgt balik kuale kangsar aritu ikot lutfi dengan mukris..
tp paper law buat spoil..
diorang pegy hari jumaat..
ahad tu paper law aku..
memnag xla aku nk ikot..
dah lame xtgk sekolah..
mcm manela skrg..
dah lame xtgk padang ragbi..



tengok orang maen ragbi pon dah jarang..
dah lame xlepak tepi padang,
borak2 dengan teammates sekali dengan coach lepas training..



nk sangat patah balik mase..
haha..
tp memang xbolehla kan..
kalau boleh, hari2 aku nk balik kuala kangsar..
sebab banyak sgt bende yg aku buat kt situ..
BANYAK SANGAT..

sumpah rindu gile..

Bombay,

2 comments:

shAayyUm said...

haa...rindu jugak time tu....sumpah rindu giler ;(

bombay said...

tula kak..best je time tu..borak2..lepak2..gelak2..:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...