Followers

Tuesday, May 10, 2011

Jauhnya Diorang, Kenapelah Aku Kt Sini..

Aku selalu terkenang bende yg dah lepas..bile terkenang, aku selalu rase sedeyh..sedeyh sgt..memangla orang nampak aku happy go lucky..ketawa jer keje..tp dalam ketawa aku, setiap mase aku terkenang kawan2 aku..kawan2 yg on the way kejar cite2 yg diorang impikan..bukan aku nk cakap aku xde cite2..tp aku xdapat..salah aku jugak..xnk buatbetol2..banyak maen2..

Bile bace blog Zulkifli Ahmad*jgn marah kalau salah eja..:)*, aku xboleh nk tipu diri aku sendiri yg aku sangat2 jeles dengan die..sekarang die study kt US..aku tengok die upload bnyk gambar kt sane..aku teringin nk study tinggi mcm tu tp aku xbelajar btol2 dulu..*ko nk jeles pon xgune bombay, ko yg salah*..Good luck zul..hopefully ko dapat keja cite2 ko..:)

Billy, classmate aku time F1,F2,F4,F5 dah ade kt Australia sekarang..Billy memang rajen study time kt sekolah..tulisan die yg paling lawa aku rase..hehe..solat pon rajen..ade sekali aku ternampak die bangon solat sunat..patotla murah sgt rezeki ko Billy..:)

Fido, Zaneq, Afiq, Iss, Naim, Ben, K-nue, Ihsan, Farid Iwan pon dah fly*aku rase ade lg..:)*..and ramai lg yg akan fly xlame lg..

Aku doakan korang sume berjaye cpai cite2 korang..serkat and usaha koranglah yang bawak korang sampai kt tahap nie..

Aku rase menyesal sangat2..bile dudok sorang2 mcm nie..mesty aku terfikir, kenapelah aku xjadi mcm diorang dulu..kenapelah aku xstudy mcm diorang dulu..kenapelah aku xrajen mcm diorang dulu..

mungkin ini balasan tuhan kt aku atas segala salah yg aku buat selame nie..aku akan berusaha untuk fly jugak satu hari nanty walaupon lambat..aku pon nk blaja kt sane, mcm korg jugak..:)

Bombay,


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...