Followers

Thursday, May 26, 2011

Jangan Beritahu Orang..:)


Sebenarnye masalah aku xla sebesar masalah subsidi sekarang nie..masalah aku just internet je..aku xde internet kt umah..so agak terbatas nk update blog aku yg tercinta..tp aku dapat trace satu wifi dekat dengan umah aku yg xde password..soooooooo..ape korang akan buat kalau korang dah lame online, pastu jumpe wifi free, xde password?korang yg jawap..haha..tq kepade owner wifi..aku akan dapatkan broadband secepat mungkin*biala orang nk kate aku kuno baru nk beli broadband..haha*..jangan bagitau orang..hehe

banyak gyle aku miss post..post pasal MANCHESTER UNITED menang..pasal F1..moto gp..hehe..nie sume aku nye favorite kalau aku nk post something..aku memang suka sgt sukan..hehe..aku malaz nk update pasal F1 secare detail coz ape yg aku harapkan xtercapai lg..haha..ferrari xmenang pape pon since 1st race..sekarang nk masok 6 race, baru dapat 3rd podium..xpe2..ade rezeki nanty..korang yg minat F1, boleh follow sini if nk detail pasal F1..nie aku punye sumber F1 result..update 24-7..;)

MU akan lawan Barcelona this weekend..meby xdapat tgk..haha..tp aku akan tgk highlights..itu konfem..sape2 yg nk latest highlights pasal football dunia, boleh tgk kt sini..bebalik kt MU, ramay yg ckp MU kalah..tp aku dah post dulu yg xmustahil MU menang..tunggu dan lihat jela..adat lawan la..ade menang..ade kalah..hehe..

aku dah abes bace bace buku yg aku beli dengan fatin zafirah kt MPH aritu..hehe..hilang boring dok umah..plan nk keje tu ade tp..hehe..nantyla..aku nie malaz cket..hahaa..nway, buku yg aku bace tu bertajuk "Laughter The Best Malaysian..



buku nie sgt best..David Tong yg tules..aku nk beli lg stu..nanti aku carik..:)

banyak aku dah merepek..haha..sebelom wifi nie hilang, baek aku post bende nie..hehe..
aku akan try update sebanyak yg boleh..:)

Bombay,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...