Followers

Saturday, May 7, 2011

Dunia Akhir Zaman..


Satu hari,
aku keluar dengan kawan aku..
saje..
jalan2..
aku nie..
bile keluar mane2,
aku suke tengok gelagat orang ramai..
lagi2 gelagat and perangai orang MELAYU..
biala orang nk ckp ape..
haha..

time jalan2,
aku ternampak seorang perempuan cantik..
aku tengokla..
*aku tengok sekali pandang je taw..:)*
aku igt lg..
dye pakai baju purple..
dari pandangan aku,
perempuan nie full package..
aku pon cakap dalan hati,
sejuk perot mak die mengandongkan die..
perangai pon sopan je..
itula first impression aku..

tibe2,
aku nampak die jalan dengan sorg 'lelaki'..
owhhh..
die nie dah ade balak la rupenye..
balak boleh tahan..
macho..
pakai same kaler dgn die..
purple..
pakai seluar 3 quarter..
itu aku nampak dari depan..
bile aku terserempak lg sekali dengan pasangan nie dari depan,
punyela aku terkejot..
'balak' yg aku katekan macho sebentar td,
rupe2nye lelaki yg bukan lelaki..
SEORANG PEREMPUAN YANG MENJADI LELAKI..
serius aku terkejot..
kenapela seorang perempuan yg
cantik,
sopan,
yg boleh dikatekan perfect boleh pilih kaum sejenis jugak,
yg dah transform jd seorang lelaki..
bile aku tgk dye dgn 'balak' die tu,
aku terfikir ape la perasaan mak bapak diorg..
mesti diorg sedih..

aku bukan nk discrimate kaum hawa kt sini..
tp aku mcm xpecaye yg bende mcm tu boleh jd..
kenapela bende2 mcm ni terjadi..
lg2,
orang yg mcm tu
ORANG MELAYU..
mungkin orang2 yg mcm nie trauma dengan lelaki..
dah xpercaye dengan lelaki..
aku pon xtaw..

hanya diorang dengan ALLAH SWT saje yg taw..


Bombay,


1 comment:

Muhammad Izzwan said...

hek eleh..ni minah yg kat KFC aritu ek??
kawan dia tu tomboy la...
aku blh rasa diorg bukan "les****"..
aku rase la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...