Followers

Friday, May 27, 2011

Cerita Hantu Melayu..

Baru jap tadi aku tengok cerita hantu kt satu stesen tv..tengok macam gempaq..kalah hantu dunia..haha..aku xtawla..selama aku tengok cerita hantu nie, just jangan pandang belakang je yg aku rase btol2 berjaye..

lepas dari tu, sume hampeh..lepas dari tula if xsilap aku ramay gyle kuar filem and drama hantu..kalau best and boleh blah xpela jugak..ini ntah pape tah..macam cerita yg aku tengok td..cerita tu dah lame maen..hari nie last episode..aku xboleh blah ending cerite tu macam tu..tergantung..ape jadi dengan pompun tu,dengan family dye pon aku xtaw..xkan ending tergantung nie memang trend cerite zaman sekarang?kalau ending mcm tula trend cerite zaman sekarang,haha..xpayahla..aku xtaw pape pasal drama ke filem ke..mcm mane diorang buat..aku xtaw..tp aku sebagai orang yg menonton mestilah nk cerite tu ade conclusion dye..ade ending dye..wey, if korang buat karangan, xde ending, xpayah pk la nk dapat A..hahaha..kepada yg nk buat cerite2 hantu, buat la cerite yg btol2 bagos..:)

Papehal pon, ini pandangan aku seorang and aku xtaw ape pandangan korang..sape2 yg xsetuju, boleh menembak aku di ruangan komen..hehe..:)

Bombay,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...