Followers

Wednesday, April 27, 2011

Perogol Oh Perogol, Dudoklah Penjara Sampai Goal..

Rasenye aku dah xpayah nk
bgtaw kot ape yg jd baru2 nie kt sini..
aku rase satu dunie dah taw..
if korg xtaw lg..
bacela kat
sini..

dah bacekan?
haaaa..
bende tu la yg jadi..
walaupon bende nie mcm xpecaye je boleh jadi,
tp tula hakikatnye..

aku xtaw kt mane silapnye..
aku rase bukan aku sorg je yg terpikir
knape boleh jadi bende mcm nie..

aku asek pk jer since dari hari yg jd bende tu..

mane pakcik and makcik guard?
aku xtaw..
aku xdudok situ..
aku rase,
meby diorg tetdo..
meby diorg gy sembahyang kot..
tp xkn semue gy sembahyang..
SEMUE..
SERENTAK..
kad matrix kalau xpakay nampak,
xkan org masok hostel xnampak..
pelik..

pagar keliling tu x elok ke?
belobang ke?
aku xtaw..
aku xpenah check pulak..
ade yg kate dye masok dr pagar..
senang gyler mamat tu masok..
agaknye pagar tu tinggi budak baru beranak kot..
tp aku tgk tinggi mcm galah je..
pelik..

mane pegy budak2 time tu?
aku xdudok situ..
aku xtaw..
xkan sorg pon xnampak dye mase kt bawah lg?
pelik..
ke ade budak yg nampak,
pastu buat dek je..
ke mmg xde org lgsg kt situ..
XDE LGSG..
lg la pelik..

kesian kt budak yg kene tu..
hopefully dye ok even aku taw,
dye mmg xkan ok sampai bile2..
kalau ok pon,
xtaw la mcm mane rupenye..

aku bukan nk salahkan org tu ke..
org nie ke..
juz aku terpikir je..
meby diorg salah..
meby diorg xsalah..

meby entry nie mcm kurang ajar,
tp nie ape yg aku rase..
RASE..
ape yg aku pikir..
PIKIR..
meby btol..
meby x..
tp yg betol,
mamat tu dah dapat balasan nye..
BALASAN DUNIE..
AKHIRAT MENYUSUL..

Bombay,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...