Followers

Wednesday, March 2, 2011

Saya Suka Makan..


Lg sekali entry pasal makan..
hehe..
aku mmg suke makan..
lg2 yg makanan2 tu berdasarkan ayam..
kalau kt umah,
time aku tgh syok2 tdo,
mesty ade org kejot..
konfem mak aku..
bukan suroh aku bangon..
tp tanye menu ape nk masak ari tu..
secare x rasmi,
aku jd pembekal menu kt mak aku*ade ke istilah pembekal menu?:)*
"REEN!ARI NIE NK MASAK APE?..SAYOR NK MASAK APE?..AYAM?"
lebey kurang mcm tulah dialog seorg mak dgn pembekal menu yg
sedang mamai atas katil..
kdg2, if aku bangon awal,
aku suke tgk mak aku masak..
tp sampai skrg aku xpanday masak pon..
hehe..
xpe..nnty ade org tolong masakkan..:)
ORG YG BG LAOK AYAM ARI TU..

KN?:)

if mak aku soh rase laok tu, aku ckp xnk..
sebab aku xtaw nk rase mcm mane..
haha..
memang rase gune mulot,
tp xtaw rase mcm mane yg ok..
hehe..

Disebabkan aku suke makan
n tgk menu2 yg sedap,
hobi itu aku teroskan kt melaka nie..
dlm kelas IT,
itu jelah satu2 nye peluang aku nk tgk menu2
makanan yg hebat kt internet..
sampai xsenang nk blaja,
sambil teringat apela makcik kt kdai kecik masak ari nie..
hehe..
disebabkan boleh amek kesempatan,
aku pon search la segale menu2 yg ade kt malaysia nie..
nasi goreng ayam..


nasi lemak ayam..



sambal ayam..


bnyk lgla..
bukan aku sorg je yg xsenang dudok,
member yg dok sebelah menyebelah pon xsenang..
haha..
tghari td,
ade klaz IT..
untuk menenangkan perot yg lapa nie,
aku search la laok pauk dalam internet mcm biase..
terjumpelah satu blog pasal laok2 yg best..
kek2 pon ade..
biskut jgn ckp la..
sume ade..
hehe..
memang xbley tahan wey..
Kak Ayu dye nye blogger..
org singapore..
kalau tgk blog dye,
penoh dengan mcm2 bende yg boleh dimakan..
hehe..
rase mcm nk telan je komputer time klaz IT td,
tp apakan daye..
besar sgt komputer tu..
haha..

Bombay,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...