Followers

Sunday, February 20, 2011

Takziah

even dah agak lame tinggalkan koleq, aku still rase yg aku still blaja kt sane lg..haha..teringat zaman mude2..zaman 'gemilang'..haha..mcm biase..dok atas katil..recall bende2 tu sume, sambil temenung, senyum, ketawa sorg2..aku selalu bukak magazine koleq..saje nk tgk2 blk..even dah bley hafal bende ape yg ade dalam tu..:)haha..tp even aku selalu bukak magazine tu, aku jarang bace site2 yg budak2 tules article..

aku bace koleq mag 2008..time mlm..xtaw ape nk buat..aku bace article2 yg budak tules..mcm2la..tp aku terkejot bile bace article yg zulikhwan tules..be4 nie serious xperasan..sory bro..aku baru bace diz week..aku baru taw at that time yg adik ko saket..n aku jugak baru taw yg adik ko meninggal 30 dis aritu..through blog ko..

aku xtaw nape aku tibe2 terniat time tu nk bukak blog ko..bile aku bace, baru aku taw adik ko dah meninggal..hopefuly ko dgn family dapat terime n sabar..bile aku bace pasal adik ko, aku teringat arwah adik aku..umur pon lebey kurang aje time dye meninggal..tarikh meninggal pon lebey kurang..adik aku meninggal 29 dis..2009..aku mmg xbley n xkan lupe..

adik aku meninggal depan aku..btol2 depan aku..aku aku xpenah going through bende mcm tu be4 nie..tp time tu aku tgk sendiri adik aku pegy teros mengadap tuhan..kadang2, aku mcm xpecaye..btol ke bende nie..tp tula hakikatnye..aku syg sgt kt dye..tp aku xlgsg xtunjok kt dye yg aku syg kt dye..aku selalu begadoh dgn dye..kt umah aku selalu marah dye..if dye maen game, aku teros soh tutop sebab aku nk maen..dye selalu maen game crash bandicoot..dye ade beli cd game baru tp dye xsempat maen..coz cd tu xbley maen..sampai sekarang cd tu x terusik..if dye tgk tv, aku slalu amek remote tv, pastu tuka channel laen..dye diam aje..jarang melawan dengan aku..meby sebab dye taw yg aku xpenah senyum n baek dengan dye..aku dengan adik aku jarang bercakap..kalau bercakap pon sebab aku soh dye buat tula..inila..dye xpenah melawan..

sekarang sume dah laen..LAEN SGT2..dye dah xde..xde sape lg nk gadoh dengan aku..maen game aku kt tv belakang..aku dah xbley soh dye buat pape lg untuk aku..sume aku buat sendiri..kdg2 je aku mintak tlg dgn kakak aku..kalau dye ade sekarang, aku nk ckp kt dye yg aku syg sgt2 kt dye..syg sgt2..n aku nk bgtaw dye yg aku bukan mcm abang yg selalu dye tengok kt umah..aku rindu dye sgt2..aku xkan lupe sampai bile2..

zulikhwan,
aku arap ko tabah..aku taw ko kuat..memang susah utk kuat bile kene mcm nie..keadaan ko lebey kurang mcm aku..aku paham ape yg ko rase..kalu dye still ade, dye mesty xnk abang dye sedeyh2..

takziah dr aku..

Bombay,


1 comment:

FidoFirdaus said...

bombay, my deepest condolences to you

its good to know that you are blogging. at least it keeps our batchmates updated about you since you've been pretty quiet lately. hope things are going fine for you. keep on blogging.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...