Followers

Showing posts with label MCKK. Show all posts
Showing posts with label MCKK. Show all posts

Thursday, April 16, 2015

Canterbury Rugby/Under Armour/Selangor 1986 Jersey For Sale


1) University of Sheffield Canterbury Jersy

Condition: Used (9/10)

Material: 60% Cotton, 40% Polyester
Size: XL (Pit-pit 25-25.5 inches)
Price: RM 105 


2) Canterbury Leicester Tigers Jersey

Condition: Used once only, tip-top (10/10)

Size: XXL (Pit-pit 24.5-25 inches)
SOLD


3) Selangor Home Jersey 2013 (Original Kappa)

Condition: Used, excellent (10/10)

Size: XXXL (Pit-pit 23.5 inches)
Price: RM 80


4) Selangor Malaysian Cup Final 1986 (Repro Jersey)

Condition: Used (10/10)

Size: XXXL (Pit-pit 24.5 inches)
Price: RM 150



4) MCKK Vintage Nike Rugby Jersey 1999 
-100 years, Number 8 jersey, sponsored by Tun Haniff Omar-

Condition: Used (8/10)

Size: L (Pit-pit 22-23 inches)

Price: RM500


5) MCKK Vintage Nike Rugby Jersey 2006-2007 (Takaful Nasional)
-Number 4 jersey-

Condition: Used (9/10)
Size: L (22.5 inches)
Price: RM300

6) MCKK Vintage Nike Rugby Jersey 2006-2007 (Takaful Nasional)
-Number 8 jersey-

Condition: Used (9/10)
Size: XL (23-24 inches)
Price: RM300


Any inquiries, please refer or go to:


Or Whatsapp 019-7084647

#jersikoleq #jersiragbikoleq #jersiMCKK #jersiMCKK 








Wednesday, February 15, 2012

MCKK Premier 7s, 24-26 Februari 2012

Salam..hari ni aku nak share mengenai satu tournament ragbi yang akan berlangsung dekat bumi sekolah tercinta, MCKK..aku ade buat satu post pasal tournament nie tahun lepas..dalam post tu jugak ade cerite pasal lame koleq (bas tata)..haha..


MCKK Premier 7s 2012 akan diadakan pada 24 sampai 26 haribulan Februari ni..aku macam nak pegy, tapi xtaw lagi..haha..dah lame tak turun koleq..nak gak tengok junior main..haha..jiwa aku still penuh dengan ragbi beb, even aku dah tak maen lagi..haha..malas nak kenang kenangan lame..kang nanges plak nanty..haha..ok2, terus kepada tournament nie, budak2 nie akan fight untuk NJ Rayan Trophy..memang cool trophy nie..rase macam nak maen pon ade..*ahh, lupekan bombay..:)*

So, pade sape2 yang nak taw lebih lanjut pasal bende nie, boleh klik dekat [sini] dan [sini]..



Hopefuly ruggers koleq menang tournament kali nie..jangan bagi SSBP menang..:)

P/S: Sampai sekarang aku tak puas hati kalah semifinal COBRA 2007 dengan SSBP..:)







Bombay,
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...